Palautus- ja peruutusehdot

Nämä ovat KanarianMatkan varaus-, peruutus- ja palautusehdot, jotka sinun on hyväksyttävä ennen varauksen tekemistä verkkosivuillamme.

KanarianMatkan sopimus kanssasi

Asiakkaan varaus

Riippumatta siitä, varaatko yksin vai ryhmänä, KanarianMatkat käsittelee varauksen aina päähenkilön nimissä kaikessa myöhemmässä kirjeenvaihdossa, mukaan lukien muutokset, lisäykset ja peruutukset. Päähenkilön tulee olla vähintään 18-vuotias varaushetkellä, ja hänellä on oltava lailliset oikeudet toimia muiden osallistujien puolesta. Päähenkilö on myös vastuussa siitä, että hän nauttii KanarianMatkatin retkistä ja käyttää mainostamiamme tarjouksia, jos ne ovat vielä saatavilla.

Olet vastuussa siitä, että sinua ja muita varauksen yhteydessä matkustavia henkilöitä koskevat henkilötiedot ovat oikein ilmoitettuja.” “Vastuullasi on myös välittää kaikki varausta tai siihen liittyviä muutoksia koskevat tiedot muille varauksessa mainituille henkilöille. Tämä sisältää, mutta ei rajoitu, aikataulumuutoksiin ja varausvahvistusten kopioihin.

Sinun vastuullasi on varmistaa, että sinä ja ryhmäsi hyväksytte tavarantoimittajan ehdot ja asiaankuuluvat terveys- ja turvallisuusohjeet. Sinun vastuullasi on myös ilmoittaa kaikista terveysongelmista, jotka voivat estää sinua tai seurueesi jäsentä osallistumasta retkelle tai aiheuttaa mahdollisia riskejä muille osallistujille.

Joillakin retkillä voi olla tiettyjä ikä-, terveys-, paino- tai pituusrajoituksia, jotka palveluntarjoaja on asettanut. Oman turvallisuutesi vuoksi kehotamme sinua kunnioittamaan ja noudattamaan näitä rajoituksia. Sinun vastuullasi on varmistaa, että sinä ja seurueesi luette huolellisesti kaikki kirjalliset tiedot retken vaatimuksista, mukaan lukien tarvittavat taidot ja kokemukset.

Ryhmäkoko voi vaihdella 1–150 osallistujan välillä. Jos valitsemallasi retkellä ei erikseen mainita, että se soveltuu huonommin liikkuville henkilöille, oletuksena on, että retki ei ole liikuntarajoitteisille soveltuva. Huomaa, että joihinkin retkiin liittyy riskejä, ja sinun vastuullasi on varmistaa, että olet terve ja että retki sopii sinulle sekä seurueellesi.

KanarianMatkat suosittelee tarkistamaan, että sinulla on asianmukainen ja voimassa oleva vakuutus retkeäsi ja lisävarusteita varten. Vakuutuksenantajille tulee ilmoittaa kaikki olennaiset seikat, mukaan lukien tiedossa olevat sairaudet. Tämä on tärkeää, sillä ilmoittamatta jättäminen voi johtaa korvausvaatimuksen vähentämiseen tai hylkäämiseen.

Kun teet varauksen KanarianMatkatin kanssa, on erittäin suositeltavaa, että kaikki osallistujat, mukaan lukien lapset, ovat asianmukaisesti vakuutettuja. Alle 18-vuotiaiden henkilöiden on oltava aikuisen seurassa KanarianMatkatin retkillä. Tietyille retkille voivat osallistua myös lapset vain vanhempien luvalla. On palveluntarjoajan vastuulla tarkistaa nämä tiedot varauksen vahvistusvaiheessa.
Joihinkin tarjouksiin voi liittyä lisärajoituksia ja ehtoja, mutta ne selitetään tarjousten yksityiskohdissa.

KanarianMatkat-tiimimme lähettää varausvahvistuksen digitaalisena tai painettuna lippuna ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa vahvistusta, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme.
Varauksen yhteydessä pyydämme henkilötietoja, kuten nimiä ja maksutietoja. Kaikkia kerättyjä tietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti.

KanarianMatkat-tiimimme lähettää varausvahvistuksen digitaalisena tai painettuna lippuna ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa vahvistusta, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme.
Varauksen yhteydessä pyydämme henkilötietoja, kuten nimiä ja maksutietoja. Kaikkia kerättyjä tietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti

KanarianMatkat-hintatakuu

Kaikilla KanarianMatkat-retkillä on parhaan hinnan takuu. Tämä tarkoittaa, että voit olla varma, ettet löydä samaa retkeä edullisemmin mistään muualta. Jos löydät halvemman hinnan, hyvitämme sinulle erotuksen seuraavien ehtojen mukaisesti:

Arvotakuuehdot:
Tämä takuu koskee ainoastaan KanarianMatkat-retkiä. Hinnaneron palautus edellyttää, että toimitat dokumentoidun todisteen halvemmasta retkestä vähintään 48 tuntia ennen retken alkamisaikaa.

Dokumentoiduksi todisteeksi hyväksymme:

Lisäehdot:

Maksuehdot ja hintatiedot

Verkkosivustomme hinnat ovat tarkkoja niiden julkaisupäivänä, mutta KanarianMatkat pidättää oikeuden muuttaa hintoja ilman ennakkoilmoitusta. Retken hinta, jonka maksat varauksen vahvistamisen yhteydessä, sisältää:

Hintaan ei sisälly mitään palveluja, joita ei ole mainittu varausvahvistuksessa.

Varauksen muutokset

Toivomme, ettei meidän tarvitse tehdä muutoksia retkiisi, mutta joissakin tilanteissa muutokset ovat välttämättömiä. KanarianMatkat pidättää oikeuden tehdä muutoksia milloin tahansa. Ilmoitamme sinulle kaikista merkittävistä muutoksista mahdollisimman pian.

Jos olet jo varannut retken, ja muutoksia tarvitaan, ilmoitamme niistä viipymättä, jos aikaa retken alkamiseen on vielä jäljellä. Huomaathan, että verkkosivustollamme ilmoitetut retkien aikataulut voivat muuttua.
Vahvistettuun lippuusi merkitään aina viimeisin suunniteltu aikataulu. Todelliset aikataulut näkyvät virallisessa lipussa, jonka KanarianMatkatin työntekijä lähettää tai vahvistaa. Sinun vastuullasi on tarkistaa lippu huolellisesti heti sen vastaanottamisen jälkeen.

Kun peruutamme varauksesi

KanarianMatkat tekee parhaansa järjestääkseen retkesi varauksen mukaisesti.” Kuitenkin, jos esimerkiksi retkelle ei ole tarpeeksi osallistujia, “saatamme joutua perumaan sen.
Pidätämme oikeuden peruuttaa retkesi missä tahansa olosuhteissa. Jos näin tapahtuu, sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

  1. Saat rahasi takaisin.
  2. Voit hyväksyä toisen vastaavan tai samantasoisen ja -hintaisen retken, mikäli voimme tarjota sinulle sellaisen.

Jos valitset vaihtoehdon 2, retkesi alkuperäiset ehdot pysyvät voimassa, ja nämä ehdot koskevat edelleen varaustasi. Hyvitämme aina mahdollisen hinnan erotuksen, jos korvaava retki on tasoltaan tai hinnaltaan heikompi.

Merkittävät muutokset retkeen

Joskus KanarianMatkat joutuu tekemään merkittäviä muutoksia retkiin. Näin voi tapahtua esimerkiksi:

Jos ilmoitamme merkittävästä muutoksesta vahvistuksen jälkeen, sinulla on seuraavat vaihtoehdot:

  1. Hyväksyä korvaava retki, joka on tasoltaan ja hinnaltaan vastaava tai samankaltainen. Tämä voi olla retki myös toiselta ryhmämme yritykseltä.
  2. Peruuttaa retkesi, jolloin palautamme kaikki maksamasi rahat.

Hyvitämme aina mahdollisen hinnan erotuksen, jos korvaava retki on tasoltaan tai hinnaltaan huonompi. Jos mikään yllä olevista vaihtoehdoista ei ole sinulle sopiva, voit peruuttaa varauksesi ja saat rahasi takaisin.

Olosuhteet, joihin emme voi vaikuttaa

KanarianMatkat ei ole vastuussa tapahtumista, joihin emme voi vaikuttaa, kuten:

KanarianMatkan vastuut retkelläsi

KanarianMatkat järjestää valitsemasi ja vahvistamasi retken sisältämät palvelut. Nämä palvelut tarjotaan riippumattomien paikallisten toimittajien kautta, jotka toimivat retkikohteessa.

Olemme vastuussa siitä, että jokainen meille varaamasi retken osa tarjotaan kohtuullisen laadukkaasti ja sovitun mukaisesti. Tämä tarkoittaa, että palvelut tarjotaan joko mainostamiemme ehtojen tai mahdollisesti tehtyjen ja hyväksyttyjen muutosten mukaisesti.

Olemme ryhtyneet kaikkiin kohtuullisiin toimenpiteisiin varmistaaksemme, että kaikki mainostamamme palvelut ovat luotettavien ja hyvämaineisten yritysten tarjoamia. Näiden yritysten tulee noudattaa “paikallisia standardeja ja säädöksiä.

Sopimuksesi kanssamme

Varausehtojen noudattaminen

KanarianMatkat on kiireinen matkanjärjestäjä, joka tekee yhteistyötä yli 120 kumppanin kanssa. Näistä noin 70 % on pienyrityksiä, jotka toimivat melko vanhanaikaisesti. Nämä yritykset vastaanottavat varauksia ainoastaan puhelimitse ja kirjaavat ne käsin lokikirjaan.

Lokikirja päivittyy jatkuvasti viiden minuutin välein, mikä tekee reaaliaikaisen verkkopäivityksen käytännössä mahdottomaksi. Vaikka KanarianMatkat pyrkii tarjoamaan mahdollisimman tarkkoja saatavuustietoja, ne ovat aina enemmän suuntaviivoja kuin tarkkoja saatavuustietoja.

Tärkeitä huomautuksia verkkosivustolla

Tämän vuoksi KanarianMatkat on korostanut verkkosivuillaan ja sosiaalisessa mediassa, että varaus on tehtävä etukäteen. Jos varaus tehdään lyhyellä varoitusajalla, asiakkaan tulee noudattaa tuotteen ostoskoripainikkeen yläpuolella näkyviä selkeitä varausohjeita.

Useimmissa tapauksissa ohjeissa mainitaan, että asiakkaan tulee ensin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun saatavuuden tarkistamiseksi. Kun hyväksyt ehdot, hyväksyt myös, että olet lukenut ja noudattanut KanarianMatkatin antamia ohjeita. Jos et ole noudattanut näitä ohjeita ja varaamasi kokemus ei ole saatavilla, hyväksyt seuraavat ehdot:

  1. Voit siirtää toiminnan toiselle päivälle.
  2. Voit keskustella agentin kanssa vaihtoehtoisesta retkestä.
  3. Voit pyytää 60 % palautusta maksamastasi kokonaissummasta.
  4. Voit saada maksamasi summan alennuskoodina, jota voit käyttää seuraavaa varaustasi varten.

Huom: Jos päätät tehdä toisen retken tai siirtää retken toiseen päivään, sinulla ei ole oikeutta peruuttaa tätä kokemusta ja saada rahojasi takaisin. Voit kuitenkin siirtää retken päivämäärää kerran ilmaiseksi, kunhan muutos tehdään vähintään 48 tuntia etukäteen.
KanarianMatkat ymmärtää, että näihin tilanteisiin liittyy kuluja, kuten henkilökunnan ylimääräinen työaika sekä mainos- ja transaktiomaksut. Siksi näitä ehtoja sovelletaan reilun menettelyn takaamiseksi kaikille osapuolille.

Noutopalvelut

Joihinkin KanarianMatkat-aktiviteetteihin ja -palveluihin sisältyy aina noutopalvelu, ja joissakin tapauksissa noutopalvelu tarjotaan lahjana varauksen yhteydessä.

Kun varaat meiltä ja näet maininnan noutopalvelu Teneriffan eteläosassa, se tarkoittaa aluetta, jossa suurin osa turisteista asuu ja hotellit sijaitsevat. Teneriffan eteläosaan kuuluvat Playa de las Américas, Costa Adeje, La Caleta ja Playa Paraíso.

Kaikki muut alueet eivät kuulu noutopalvelun piiriin, ellei asiasta ole sovittu erikseen KanarianMatkatin henkilökunnan jäsenen kanssa. Muiden saarten ja alueiden noutopaikat ilmoitetaan varauslomakkeessa ennen varauksen tekemistä.

Aktiviteetin peruuttaminen sen vuoksi, että majoituspaikkasi ei kuulu ilmaisen noutopalvelun piiriin, ei ole hyväksyttävä syy peruutukselle.

Noutopalvelun toteutus

Noutopalvelusta vastaa yleensä yhteistyökumppanimme. KanarianMatkatin vastuu on ilmoittaa lipussa oikea tapaamisaika ja -paikka. On kuitenkin yhteistyökumppanin vastuulla saapua ajoissa tapaamispaikkaan, ja asiakkaan vastuulla on olla valmiina odottamassa ilmoitettuna ajankohtana.

Palvelun saatavuus

Noutopalvelu ei välttämättä ole käytettävissä, vaikka se olisi ilmoitettu. Tämä voi johtua esimerkiksi:

Jos noutopalvelua ei voida tarjota, voi olla tarpeen periä pientä korvausta taksikulujen kattamiseksi, mutta KanarianMatkat ei ole velvollinen korvaamaan näitä kuluja.

Henkilövahingot

KanarianMatkat ei ole vastuussa mistään sairauksista, loukkaantumisista tai kuolemantapauksista, jotka johtuvat suoraan KanarianMatkatin kautta ostamastasi retkestä tai matkasta. Hyväksymällä nämä ehdot vahvistat, että KanarianMatkat ei ole vastuussa eikä taloudellisesti korvausvelvollinen missään edellä mainituista tapauksista.
Suostut kuitenkin siihen, että suuronnettomuuden tai hätätapauksen sattuessa voimme jakaa tietosi paikallisille viranomaisille tai läheisillesi, kuten perheellesi tai puolisollesi.

Varaussopimuksen ehdot

Kun vahvistat varauksesi, hyväksyt kaikkien varaukseen kuuluvien henkilöiden puolesta, että tämän sopimuksen ehdot muodostavat sitovan sopimuksen välillämme varauksesi ja retkijärjestelyjesi osalta.

Samalla annat suostumuksesi siihen, että käsittelemme sinua ja muita seurueesi jäseniä koskevia henkilötietoja, kuten tietosuojakäytäntömme edellyttää. Kun asiayhteys sallii, viittaus ‘teihin’ ja ‘teidän’ sisältää kaikki tämän varauksen kohteena olevat henkilöt.

Teidän vastuullanne on noudattaa kaikkia passi-, viisumi- ja muita maahantulovaatimuksia. Matkustusasiakirjojesi, mukaan lukien passisi, tulee olla ehjät ja voimassa olevat. Sinulta voidaan evätä matkustus, jos asiakirjasi ovat vahingoittuneet tai niitä on peukaloitu.

KanarianMatkat ei ole vastuussa, jos et voi matkustaa, koska et ole noudattanut maahantulovaatimuksia tai matkustusasiakirjoihisi liittyviä sääntöjä.

Jos et saa varaustasi vahvistettua

On sinun vastuullasi varmistaa, että KanarianMatkatille antamasi yhteystiedot ovat oikeat ja ajan tasalla. Näihin kuuluvat puhelinnumero (maakoodin kanssa) ja sähköpostiosoite.

Jos annamme virheelliset tiedot, emmekä pysty tavoittamaan sinua WhatsAppin tai sähköpostin kautta, olet itse vastuussa tilanteesta. Tällöin sinulla ei ole oikeutta hyvitykseen, koska tämä kattaa mahdolliset tappiot.

KanarianMatkat-varaukset vahvistetaan ja lähetetään aina manuaalisesti, joten ne voidaan vahvistaa vain KanarianMatkatin aukioloaikoina.

Ilmainen peruutusoikeus

KanarianMatkat tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden varata aktiviteetteja pelkällä käsirahalla ja tarjoaa myös selkeät ja asiakasystävälliset peruutusehdot.
Jokaisella elämyksellä on omat peruutusehtonsa, jotka löytyvät aina elämysten yksityiskohtaisista tiedoista. Yleisesti peruutusehdot ovat 24–72 tuntia ennen varauksen alkamista, riippuen aktiviteetin saatavuudesta ja yksinoikeudesta. Luksusveneiden vuokraukseen liittyy usein erityisehtoja, joita tulee noudattaa tarkasti.
Peruutusaika lasketaan sovitusta tapaamisajasta tai tietyn puiston aukioloajasta. Jos noudatat peruutusehtoja, voit peruuttaa matkan maksutta.
Peruutukset tulee tehdä:
1. Sähköpostitse (info@kanarianmatkat.com) tai
2. WhatsAppilla (+358 414000000).
Peruutuksesi on voimassa vain, jos tilausnumerosi on liitetty mukaan, ja se on lähetetty samasta puhelinnumerosta tai sähköpostiosoitteesta, joka on tilauksessasi ilmoitettu.

Varausmuutokset ja peruutusjoustavuus KanarianMatkoissa

Joskus KanarianMatkat saa pyyntöjä muuttaa varausta toiselle päivämäärälle. Vaikka pyrimme mukautumaan mahdollisuuksien mukaan, on tärkeää ymmärtää, että:

Maksuttoman peruutuksen joustavuus tai mahdollisuus hyvitykseen (mukaan lukien talletus) ei ehkä enää päde, ellei KanarianMatkatin edustaja nimenomaisesti toisin ilmoita.
Tällä käytännöllä pyritään estämään tilanteet, joissa päivämäärän muutosta voitaisiin käyttää hyväksi ilmaisen peruutuksen tekemiseen myöhemmin.
Sääolosuhteet ja muut peruuttamattomat tilanteet
Jos muuttuneena ajankohtana matka peruuntuu sääolosuhteiden tai muiden KanarianMatkasta riippumattomien syiden vuoksi, KanarianMatkat pyrkii aina:
1. Etsimään asiakkaalle sopivan vaihtoehdon.
2. Jos tämä ei ole mahdollista, huomioi, että sinulla ei ole oikeutta hyvitykseen (ainakaan talletuksen osalta), koska päivämäärän muuttaminen katsotaan palvelukseksi.

Myöhästymiset ja peruutukset

KanarianMatkatilla on jokaisen kumppanin kanssa erityissopimukset peruutusten käsittelystä, jotka meidän on hyväksyttävä. Jos asiakas ei noudata ehtoja, KanarianMatkat voi joutua maksamaan sakon.
Maksamasi takuumaksu ei yleensä riitä kattamaan näitä sakkoja, ja tästä syystä monet matkanjärjestäjät vaativat täyden maksun etukäteen. Jos kuitenkin peruutat varauksesi ehtoja kunnioittaen, talletuksen päälle ei tule lisäkuluja.
Joissakin tapauksissa sinulle voidaan kuitenkin lähettää ylimääräinen peruutusmaksu sakon kattamiseksi.

Eksklusiiviset ja VIP-retket

Tietyille matkoille, kuten luksusretkille ja yksityisille laivamatkoille, voidaan soveltaa erityisehtoja. Näitä ehtoja selostetaan vakuutuskirjassa, joka lähetetään sinulle varausilmoituksen yhteydessä.
Hyväksymällä nämä ehdot vahvistat olevasi tietoinen mahdollisista ylimääräisistä peruutusmaksuista, jotka voidaan laskuttaa sinulta, jos peruutat varauksesi viime hetkellä. Nämä maksut kattavat matkanjärjestäjälle ja yhteistyökumppanille aiheutuneet tappiot.

Jos et saavu retkelle

Jos et saavu paikalle etkä ilmoita siitä meille etukäteen, aiheutat lisävahinkoja. Varaamasi matka saattaa viivästyä, koska yhteistyökumppanimme ja KanarianMatkatin tiimi joutuvat selvittämään tilanteen, mikä vie aikaa. Tämä voi myös vahingoittaa mainettamme yhteistyökumppanimme suuntaan.

Mahdollisten vahinkojen kattamiseksi hyväksyt allekirjoittamalla ehtomme, että:

Tämä summa on maksettava 7 arkipäivän kuluessa. Jos maksua ei suoriteta ajoissa, lähetämme muistutuksen joka viikko, ja maksun määrä nousee 20 % viivästyksen vuoksi.

Palautuskäytäntö ja valitusten käsittely

KanarianMatkat on sitoutunut tarjoamaan asiakkailleen saumattoman varauskokemuksen. Kun osallistut kokemukseen, vastuu palvelun laadusta siirtyy kuitenkin kolmannen osapuolen yhteistyökumppaneillemme.
KanarianMatkat ei tarjoa suoria palautuksia, ellei elämysten tarjoaja ole nimenomaisesti ja kirjallisesti sallinut sitä. Palautus voidaan tehdä vain, jos se on ehtojemme mukainen eikä ole ristiriidassa muiden ehtojen kanssa.

Palautuspyynnöt

Alle 48 tuntia kokemuksen jälkeen tehdyt palautuspyynnöt huomioidaan ainoastaan poikkeustapauksissa, kuten lääketieteellisissä hätätilanteissa, jos niitä tukevat tarvittavat asiakirjat.

Palautuspyyntöjä, jotka on tehty myöhemmin kuin 48 tuntia kokemuksen jälkeen, ei yleensä käsitellä. KanarianMatkat ei ole velvollinen vastaamaan näihin pyyntöihin, ellei siihen ole merkittäviä syitä, kuten sairaalahoito. Tämä menettely on otettu käyttöön, koska loma-aikojen jälkeen on havaittu perusteettomien palautusvaatimusten lisääntyneen.

Valitusten käsittely

KanarianMatkat valvoo varausprosessia, mutta ei ole läsnä varsinaisten elämysten aikana. Vastuu kokemuksen toteutuksesta kuuluu yhteistyökumppaneillemme, joiden sääntöjä, lisenssejä ja käytäntöjä sovelletaan.
Jos sinulla on valituksia kokemuksen aikana, on tärkeää, että käsittelet ne suoraan palveluntarjoajan kanssa paikan päällä. Jos yhteistyökumppanimme tunnustaa valituksen ja hyvitys katsotaan aiheelliseksi, heidän tulee ottaa yhteyttä KanarianMatkatiin prosessin helpottamiseksi.
Osittaiset hyvitykset ja korvaavat eleet
Jos yhteistyökumppanimme tarjoaa osittaista hyvitystä tai korvaavaa elettä (esim. ilmaisia valokuvia) ja hyväksyt sen, tämä katsotaan valituksen ratkaisuksi. Tämän ratkaisun jälkeen lisävaatimuksia ei käsitellä.

Hyväksymällä ehdot:

1. Hyväksyt, että KanarianMatkatin rooli rajoittuu varausten välittämiseen.
2. Hyväksyt, että kaikki varsinaisiin kokemuksiin liittyvät valitukset tulee ratkaista suoraan palveluntarjoajan kanssa.

Asiakaspalaute

KanarianMatkat pyrkii tarjoamaan asiakkailleen parhaita mahdollisia kokemuksia. Emme kuitenkaan ole suoraan vastuussa yksittäisten aktiviteettien tai niiden henkilökunnan toiminnasta.
Kehotamme sinua jakamaan aidon palautteesi suoraan verkkosivullamme, juuri sillä sivulla, josta varasit kokemuksen. Tämä ei ainoastaan auta informoimaan tulevia matkustajia, vaan myös ylläpitää avoimuutta.
Varmista, että palautteesi on rakentavaa ja liittyy suoraan varattuun kokemukseen. Arvostelut, jotka on julkaistu kolmannen osapuolen alustoilla ja jotka eivät suoraan liity KanarianMatkatin tarjoamiin palveluihin, voivat aiheuttaa sekaannusta.

Arvostelujen hallinta

Hyväksymällä nämä ehdot tunnustat, että KanarianMatkat pidättää oikeuden pyytää poistamaan arvosteluja, jotka:
• Ovat väärin suunnattuja, tai
• On julkaistu turhautuneessa tarkoituksessa vaikuttaa hyvitykseen.
Tällaista toimintaa pidetään käytäntömme mukaan kiristyksenä.
Lisäksi, kun olet hyväksynyt ehtomme, hyväksyt, että pyynnöt arvostelujen poistamisesta alustoilta, kuten Googlen, Trustpilotin, Trip Advisorin, Facebookin, Yelpin tai Trust Indexin, hyväksytään, jos on ilmeistä, että arvostelu ei koske KanarianMatkat-kokemusta.

Palaute ja palautukset

KanarianMatkat on sitoutunut tarjoamaan poikkeuksellista palvelua. Vaikka emme voi myöntää palautuksia ilman kumppanimme lupaa, olemme aina valmiita kuuntelemaan palautettasi.

Saatamme antaa kumppanillemme varoituksen tai jopa lopettaa kumppanuuden saamamme perustellun palautteen perusteella.

Tapauksissa, joissa palautus on sallittua:

Jos et ole tyytyväinen tarjottuun ratkaisuun, voit ottaa suoraan yhteyttä yhteistyökumppaniin ja pyytää valituslomaketta. Muista, että henkilökuntaamme koskevan palautteen tulee olla perusteltu asianmukaisilla todisteilla.

Asiakaskäyttäytymisen säännöt

Kun otat yhteyttä KanarianMatkatiin, sitoudut noudattamaan rehellisyyden ja kunnioittavan käytöksen standardeja. Et missään tapauksessa saa ryhtyä kiristämään, painostamaan tai pakottamaan KanarianMatkatia, sen yritystä tai työntekijöitä. Tämä sisältää:

Kielletyn käyttäytymisen seuraukset

Jos käyttäydyt edellä mainitulla tavalla, KanarianMatkat dokumentoi tapahtumat, mukaan lukien viestit ja videotodisteet. Tällaisesta toiminnasta seuraa pakollinen sakko.

Jos sakkoa ei makseta 10 päivän kuluessa eikä ratkaisua löydetä, KanarianMatkat pidättää oikeuden lopettaa kaiken suoran yhteydenpidon kanssasi ja siirtää asian lakimiehemme käsiteltäväksi.

Tämän jälkeen käynnistetään oikeudelliset toimenpiteet, joiden vaatimukset alkavat:

Petollinen toiminta ja väärät väitteet

Jos KanarianMatkatilla on todisteita vakavasta väärinkäytöksestä tai maksupetoksesta, yritys on velvollinen suojelemaan sähköisen kaupankäynnin luotettavuutta ja tekee virallisen petosilmoituksen.

Tämä voi käynnistää tutkimuksen, jossa tarkastellaan maksutietojasi, kuten luottokortti- ja pankkitietoja. KanarianMatkat pidättää oikeuden jakaa tietosi viranomaisille, jos on syytä epäillä huijausta tai petollista maksutoimintaa.

Lisäksi, jos esität vääriä väitteitä saadaksesi hyvityksen, KanarianMatkat pyytää yhteistyökumppaneiltaan valokuva- tai videotodisteita palvelupäivältä. Jos todisteet osoittavat, että kokemuksesi oli vastoin esittämiäsi väitteitä, tätä pidetään vilpillisenä yrityksenä manipuloida palautuskäytäntöä.

Tällaisissa tapauksissa KanarianMatkat on pakotettu tekemään petosilmoituksen. Tämä on tärkeä toimenpide matkailualalla, jossa jotkut asiakkaat eivät ehkä palaa Kanariansaarille ja voivat etsiä tilaisuuksia rahojen laittomaan takaisinperintään.

Hyväksymällä nämä ehdot:

  1. Hyväksyt näiden käytäntöjen vakavuuden.
  2. Hyväksyt niiden rikkomisen seuraukset.

Asiakkaan hylkääminen

KanarianMatkat pidättää oikeuden kieltäytyä hyväksymästä sinua asiakkaaksi tai jatkamasta asiointia kanssasi.
Syitä hylätä sinut asiakkaana voivat olla:

Tässä kohdassa viittaukset “teihin” tai “teidän” käsittävät myös kaikki muut seurueeseenne kuuluvat henkilöt.

Tuomioistuinten toimivalta ja lainsäädäntö

Näihin varausehtoihin sovelletaan Espanjan (Kanariansaaret) kansallista lainsäädäntöä, sillä retki on järjestetty kyseisellä alueella.
Jos osapuolet joutuvat riitatilanteessa oikeuteen, he sitoutuvat alistumaan käyttäjän tai yrityksen asuinpaikan tuomioistuimen toimivaltaan, nimenomaisesti luopuen muista tuomiovallan vaihtoehdoista.

Verkkosivuston sisältö

Kuvaston käyttö listauksissa

KanarianMatkat painottaa visuaalisissa esityksissään autenttisuutta. Vaikka monissa listoissamme käytetään alkuperäisiä valokuvia, joissakin tapauksissa, erityisesti bussikierroksilla, saatamme käyttää muokattuja tai tekoälyn luomia kuvia. Tämä auttaa antamaan matkailijoille selkeämmän kuvan odotettavasta kokemuksesta, kun alkuperäinen kuva ei välttämättä riitä.

Tällaisissa luetteloissa ensimmäiset yksi tai kaksi kuvaa saatetaan parantaa, mutta varmistamme, että emme koskaan ylitä tätä määrää, jotta vältämme harhaanjohtamisen. Palautusvaatimuksia, jotka perustuvat kokemuksen ja kuvien välisiin eroavaisuuksiin, ei hyväksytä, sillä asiakkaat hyväksyvät ehtomme varauksen yhteydessä.
Kehotamme asiakkaita, joilla on epäselvyyksiä, ottamaan yhteyttä agentteihimme selvitysten saamiseksi.

Yhteenvetona: Vaikka valokuvissamme pyritään kuvaamaan kokemuksia mahdollisimman tarkasti, joitakin kuvia, kuten drone-kuvia La Gomeran saaresta, käytetään pikemminkin niiden havainnollistavan arvon kuin täsmällisen tarkkuuden vuoksi. Ne vangitsevat kokemuksen olemuksen, mutta eivät välttämättä kaikkia yksityiskohtia.

Sisältö ja muotoilu

Jäljitelmä
KanarianMatkat arvostaa brändinsä ainutlaatuisuutta. Tyylin, viestien, fonttien, värien, logojen tai iskulauseiden jäljittely voi johtaa oikeudellisiin seuraamuksiin.

Kuvat ja videot

Monet sivustollamme olevat kuvat ovat KanarianMatkatin omaisuutta, kun taas toisia kuvia käytetään yhteistyökumppaneidemme nimenomaisella luvalla.
Kaikki kuvat on merkitty selkeästi, mukaan lukien ne, joissa käytetään erityisiä suodattimia. Luvattomasta kaupallisesta käytöstä veloitetaan seuraavasti:

Tekstin monistaminen

Tekstisisältömme on ainutlaatuinen. Näiden tekstien jäljentäminen muilla kaupallisilla alustoilla voi johtaa siihen, että oikeudellinen tiimimme pyytää todisteita julkaisupäivistäsi.

Sama koskee sisällön kopiointia sosiaalisen median kanavistamme, mikä katsotaan tavaramerkin loukkaukseksi.

Aitouden tarkistamiseen käytämme aikaleimalla varustettua lohkoketjuteknologiaa ja mahdollisia Google-hakusijoitusvertailuja. Vähimmäismaksu oikeudenkäynnin välttämiseksi tällaisissa tapauksissa on 4500 €.

Brändin suojaaminen

KanarianMatkatilla on suuri tiimi, joka työskentelee ahkerasti verkkosivuston parissa päivittäin. Sisällön kopioiminen KanarianMatkasta omaksi eduksesi katsotaan varastamiseksi.
Hyväksymällä nämä ehdot ja edellytykset vahvistat, että:

  1. Olet lukenut, ymmärtänyt ja hyväksynyt kaikki niiden sisältämät määräykset.
  2. Ehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja KanarianMatkatin välillä, jota molemmat osapuolet noudattavat hyvässä uskossa.

KanarianMatkat on kauppanimi, ja sitä hallinnoi KanarianMatkat L&C Oy.